Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Det tar sig

Av Hanna - 19 april 2009 22:24

Satt precis och planerade lite lätt inför valborg med Christofer, så nu är jag på lite bättre humör :) Han hade varit duktig och shoppat en massa smarta grejer på båten :P Så nu ser det ut så här: denna helg ska vi göra mjöd (visserligen alkoholfritt i grunden, men sjukt gott och ett måste på valborg!) och lakrisalvodka (mums!) så att de är färdiga att förtäras tills det är dags. Att dricka i parken: rosévin (duktig pojke, det tänkte inte jag på!), öl och lakrisalvodka. Att dricka hemma: vin, gin&tonic, mjöd och minttu (igen, duktig pojke!) med oboy. Ni hör, det kan inte bli annat än bra det här ;)


Enda felet är att jag inte köpte ombokningsbar biljett, så nu har jag inget annat val än att komma fram först halv åtta på onsdagen, vilket ju är lite drygt, för tänk om det blir så att jag skulle kunna åka tidigare... För Christofer och Staffan lär ju vara ordentligt på gång redan när jag väl kommer fram... Nåja, det spelar inte så stor roll, kommer nog bli skitbra i alla fall :) hoppas det blir varmt och fint väder! Och den här gången ska jag vara utrustad med en massa ögondroppar, nässpray och allergimedicin så jag klarar av att vara ute hela dagen. I'm ready!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 18 maj 2009 22:44

Nu har jag börjat komma överens med min nya blogg och börjar tycka riktigt bra om den, så från och med nu är det bara den som gäller! Men kommer nog ändå hålla den här vid liv, utan att skriva, åtminstone ett tag till, så inte alla gamla inlägg försv...

Av Hanna - 6 maj 2009 21:45

Gjorde en ny blogg nu. Har dock inte lyckats lista ut om det går att få dit de gamla inläggen härifrån.. Dåligt. Här kan man ju skriva inlägg längre bak i tiden men det har jag inte hittat på den nya. Det skulle ju ta en jävla tid att göra så, men då...

Av Hanna - 6 maj 2009 20:48

Funderar starkt på att skapa en ny blogg... En på blogg.se istället. Har funderat på det ett tag. Tycker den här är lite tråkig... Men jag skulle ju inte vilja bli av med alla mina gamla inlägg... Kan man få med sig dem på något sätt tro? Hmm... vad ...

Av Hanna - 5 maj 2009 22:58

Blev bjuden på fika till Cami idag, kaffe och helt underbara chokladmuffins (möjligtvis de godaste i världshistorien)! Det var jättetrevligt, pratade om allt mellan himmel och jord, och jag drack juhlamokka (finskt kaffe för er som inte vet det, som ...

Av Hanna - 28 april 2009 22:57

Jeii! De här dagarna har gått jättefort och imorgon får jag åka till Uppsala! Tjohoo :) vad jag har längtat :) Planerna för imorgon är ungefär, provdricka vår mjöd, provdricka nya omgången lakrisalvodka, grilla rådjursfilé, dricka vin och ljuga med S...

Ovido - Quiz & Flashcards