Alla inlägg under februari 2007

Av Hanna - 14 februari 2007 19:27

Japp, snart bär det av till kåren :) Ska till några i Robins klass på förfest... Steg upp 9 imorse, var ut och gick, handlade, tvättade kläder, städade, städade, städade, bakade, diskade, färgade håret och lagade mat, så nu tycker jag verkligen att jag förtjänar en riktigt kul utekväll :) Fick en ros och en ask belgisk choklad avRobin idag :) Chokladen var helt underbart god! :) Skippade dansen ikväll, hade velat fara, och borde också så jag inte skulle missa så mycket, men det skulle blivit så himla stressigt... Får försöka ta igen det nästa vecka bara... Har i alla fall vart och gymmat två dar i rad, känner mig riktigt duktig ;) Har lite träningsvärk i armarna efter igår, men det är bara skönt :) Ros till vår "personliga tränare" Stefan! :D Stackarn får stå ut med våra jobbiga tjejfunderingar, samtidigt som han ska vara uppmuntrande och visa vad vi ska träna för att se ut som vi vill :P hihi...Nej nu ska jag ta en öl och förbereda mig på utgång :)Glad alla hjärtans dag!Ciaoo

Av Hanna - 11 februari 2007 18:52

Helt vanlig tråkig söndag... Har nästan inte gjort nånting, vart och handlat, satt på balkongen i solen och läste en stund, tittat på störtlopp och hockey på tv, ätit... Ja, det var ungfär allt... Hände inte så mycket igår heller, var ner på stan en stund, köpte nya täckbyxor, åt mat och drack lite vin, kollade på melodifestivalen och två filmer... Gud, jag har verkligen inget liv :P I fredags var jag i alla fall och kollade på Robins hockeymatch, de vann med 30-1 :P haha! Det var ganska kul, men jag tyckte nästan synd om de stackarna de mötte, de var ju så ortoligt kassa :P Fick ut duggan och hade labb i fredags också, klarade båda :) I torsdags var jag till borlänge och badade bastu, var riktigt kul! :) Vi var ut och sprang i snön och gjorde snöänglar, såå kallt! Men kul var det :D Ja, det var ungefär vad jag gjort de senaste dagarna, verkligen spännande liv man lever... Åh, jag skulle verkligen behöva resa iväg någonstans! Men men, har man inga pengar så är det inte så himla lätt... Får väl satsa på att ta en resa i sommar istället... Hoppas det blir lite mer action den här veckan i alla fall, är ju alla hjärtans dag på onsdag och melody club på kåren, hoppas det blir riktigt kul :) Och till helgen tror jag mamma, pappa och brorsan kommer och hälsar på, ska bli kul, har inte träffat dem sen jullovet nu, kanske far och skidar en sväng eller nåt, och så får man god mat som man slipper betala själv, perfekt ;)Neej tänk om man skulle ta och boka tvätt-tid, slänga sopor och diska... Hmm, ska bara orka ta mig härifrån först... :P Jag förstår inte, jag har sovit till ett två dar i rad nu, men är fortfarande helt slut, och skulle kunnat sova flera timmar till, framför allt idag... Illa.Nej, nu måste jag faktiskt försöka få nånting gjort...Ciao

Av Hanna - 7 februari 2007 13:41

Har inte skrivit på ett tag nu, har nämligen ingenting att skriva egentligen, det händer inte så himla mycket just nu... Hade första duggan igår, gick väl helt okej tror jag...Idag är det megakallt, var -21 när jag steg upp! Har dock inte kollat vad det är nu... Men kallt utav bara tusan är det! Annars har jag inte gjort så mycket idag än frusit, åkte med Robin till skolan här för att köpa biljetter till invigningen av nya kårhuset med Melody Club nästa onsdag, hihi, fick till uppgift att köpa biljetter ¨åt typ halva klassen också, så ögonen på den stackars tjejen som sålde biljetterna höll på att ploppa ut när jag sade att jag ville ha 16 stycken :P Sen var det bara att slänga upp 1600 spänn på bordet... :P Hoppas det blir kul :) Sen var jag ner på stan en sväng (höll på att fullständigt frysa till is), och nu sitter jag och dricker te... Ikväll ska jag på dans, men vet inte hur jag ska komma därifrån... Robin hinner skjutsa dit mig, men sen är han på träning, och det går liksom inte bussar riktigt som man vill på kvällarna... Hmm... Nå det lär väl ordna sig hoppas jag... Men jag vill göra nånting ikväll, Robin ska på inflyttningsfest till några i klassen, och jag vill inte sitta ensam hemma igen (gjorde det heeela långa tråkiga lördagskvällen också), jag vill också göra något... Men jag antar att jag inte får följa med dit... Får väl sitta hemma och kolla på vänner som vanligt :PNej nu måste jag gå och diska så jag får det gjort någon gång...Ciaoo

Ovido - Quiz & Flashcards