Alla inlägg under mars 2008

Av Hanna - 25 mars 2008 19:41

Japp, det är mina ursäkter för att jag inte har skrivit på en halv evighet. Jag har verkligen inte hunnit. Först var det Lanzarote, jätteskönt och trevligt att få vara lite med familjen :) När jag kom tillbaka hann jag vara hemma 2 dagar då jag packade som en galning och körde lådor till Borlänge, sen var det möte med Kristofer och Martin från Highlights och Hanna och Jessica från Svenska mässan i Göteborg. Sen var det flytt för hela slanten. Fick ett väldigt trevligt välkomnande till Borlänge; inbrott i Julias förråd där jag hade alla lådor jag inte hunnit bära upp till mig och blev av med alla mina dvd-filmer och cd-skivor... Sen fick jag överleva en vecka utan internet. Herrmiddagen var det då också, Moulin Rouge-tema, hade jätteroligt :) Efter det var det dags för årets TURmässa! Var massor att göra, vi gick nästan 3 mil/dag! Men det var jätteroligt på samma gång :) Hann vara hemma en hel dag (äntligen internet) och sen hem till Åland på påsklov, underbart att träffa alla igen! Hade inte vart hemma sen jul, men nu har jag fått så jag klarar mig till sommaren, haha :P Då menar jag inte vännerna och familjen såklart, utan Åland som fenomen.


Imårn är det externredovisningstenta och på fredag juridik... Det lär väl inte gå så jävla bra... Nåja, det kommer nya chanser om det är så :P


Nu ska jag iväg och handla!


Tjo!

Ovido - Quiz & Flashcards