Alla inlägg under oktober 2008

Av Hanna - 24 oktober 2008 22:28

Idag har varit en väldigt bra dag, för det första är alla redovisningar över, men framförallt kom Christofer hit idag, och vet ni vad jag fick när han kom? 10 st röda rosor :D jag blev så chockad och så himla glad så jag började lipa :P hur söt kan man bli?! har haft en jättemysig kväll förutom det också, ätit raclette (sjuuukt gott!) och druckigt vin :) och min älskade lilla pappa var jättestolt över mig för att jag inte är som lilla mamsen, när han kom och uppvaktade henne med rosor blev hon nämligen så generad så hon tog rosorna och smällde fast dörren i ansiktet på honom, så han tyckte han hade lyckats uppfostra mig bra ;P hihi. Och en annan gång skrev han I love you i snön och gav henne rosor, rosorna kunde hon ju gömma, men vad skulle hon göra åt snön? "Tänk om grannarna ser?!" hahahaha, lilla söta mamma :D Vilken tur att inte jag är sån, hade vart liiite synd om Christofer då :P hihi.

 

Pusss!

Av Hanna - 23 oktober 2008 21:48

Det var ett tag sen sist, 5 månader och två dagar om vi ska vara petiga. Har vart så sjukt mycket hela tiden så jag blir alldeles snurrig. Min höst har sett ut ungefär så här: pm, pm, uppsala, pm, uppsala, berlin, uppsala, pm, uppsala, åland, uppsala, pm, pm, uppsala, kalmar, uppsala, pm, pm, redovisning, redovisning, redovisning. Konstigt att jag blir helt yr va? Kom på att jag har varit en helg i Borlänge sen nollningen (som btw inte vart det minsta kul som jag tydligen trodde i våras), men nu i helgen blir det en till, Christofer kommer hit och vi ska bara äta gott dricka gott vin och slappa, sköönt!


Jag är så jävla förbannad på den där satans verksamhetsstyrningskursen som jag har gått nu, man vet aldrig när föreläsningarna är, vilken lärare man har, att man ska skriva pm, när de ska vara inlämnade, när de ska redovisas och vad de ska handla om osv. Länge visste vi inte när tentan skulle bli, sen satt de den på det otroligt passande datumet 30.10, dan före marknadsföringstentan... Så då betämde jag mig för att ta marknadsföringen på omtentan och åka hem den helgen,och helgen efter tänkte vi åka på kryssning med Birka. MEN då får jag veta nu mitt i allt att de har flyttat tentan till den 8:e, så det blir ingen kryssning och jag skulle kunna skriva marknadsföringen i alla fall, men då hinner jag inte hem... Gah! Men nu har jag bestämt mig för att skita i marknadsföringen och åka hem ändå, så nu är jag ledig hela nästa vecka i stället, så det är ju i alla fall rätt skönt :)


Men nu ska jag försöka plocka undan lite så det inte ser ut som ett bombnedslag imårn när Christofer kommer :P


natti natti!


Dagens ord: smulmaskin

Ovido - Quiz & Flashcards