Alla inlägg under mars 2007

Av Hanna - 2 mars 2007 17:41

Nu är det bara en kvart kvar att jobba! Var just ute och sålde biljetter, shit vad alla kom på en gång och alla skulle betala med kort... Mest jobbigt, typ helt slut nu... Men snaaart får man sätta sig ner, dricka lite kall dricka och snacka skit och sen dansa loss hela natten :) hihi, ska bli riktigt kul :) Imårn fyller brorsan år, fixade så himla snygg present åt honom idag, han kommer gilla den skarpt ;) Han håller nämligen på och säger "Herman" hela tiden, om presis allting, så nu har jag tryckt en t-shirt åt honom som det står HERMAN [härrmann] på! :DOch imårnkväll ska jag och Robin på middag till Macke och Anna, ska bli kul :) Har inte sett deras nya lägenhet ännu heller så, det ska bli roligt :) Men får väl ta det lite lugnt med drickat då, måste köra på jobb på söndag morgon kl 7 sen så...Neej, vad tiden går långsamt... 10 minuter kvar... Men jag tror jag smiter om 5, måste ju hinna vela över vilken klänning jag ska ta också, får ingen hjälp av Robin som redan har åkt till Lundin, och det är långt ifrån säkert att Oskar åker med mig också... Hmm, pappa lär ju inte vara så intresserad av att hjälpa till direkt :P Och mamma är inte hemma... Brorsan? Njae... Får väl fråga kissekatterna då... Eller försöka komma fram till något själv, brukar ju inte gå så bra... Eller så tar jag på mig en och tar med de andra 2 så får någon annan bestämma när jag kommer dit :D haha, oj oj, det är ju verkligen illa alltså... Snacka om att lida av svår beslutsångest :PNU tänker jag skita i det här! Mot staden och fest hela natten lång! ;)Ciaoo

Av Hanna - 2 mars 2007 15:03

Ja, nu har jag varit lat igen, jag vet... Jag har tänkt typ varje dag att jag ska skriva, men så har det liksom bara inte blivit av i alla fall... Är hemma på Åland nu, kom hit redan i söndags, vi åkte med Robins föräldrar som var uppe i Falun och hälsade på oss. Riktigt skönt att vara hemma faktiskt, även om det just nu är rent ut sagt pissväder. Nu har jag ju fått träffa Elin också! :D Hon kom hem från Australien förra tisdagen, och i måndags var vi och fikade och kollade på film och i tisdags var vi och fikade heeela gänget, var riktigt kul :) Men nu har hon farit upp till Åre för att jobba i 2 månader, så jag får väl fara dit och hälsa på henne... Just nu sitter jag på jobb, allt är sig likt... Nya lite mer avancerade telefoner dock (wow...), men börjar nog känna att det börjar bli dags att byta snart, i sommar blir det 3e sommaren i rad här... Nog för att jag trivs, och det är ju ganska bra betalt men... Ja... Känns som att man börjar kunna det här nu... Det är illa när man fortfarande, varje gång det ringer på hemtelefonen, är nära att svara "Eckerölinjen Hanna"... Illa illa... Men nu är det bara 2 timmar och 45 minuter kvar idag, och kanske man kan få smita lite tidigare... Sen blir det utgång! :D Är "karonka" idag, typ bal för de som går sista året i "lusse" (mitt gamla gymnasium), alla är jättefinklädda i långklänningar och kostym, och sen senare på kvällen blir det nattklubb och alla som vill får komma dit :) Ska bli riktigt kul att träffa folk och se hur fina alla är :) Frågan är bara vad jag ska ha på mig? Köpte ett par jättesöta pumps från Friis & Company igår, men vet inte vad för klänning jag ska ha till... Hade tänkt ha en svart skjortklänning, men sen tyckte jag inte riktigt den passade till skorna... Så nu vet jag inte... Det står mellan den, en svart kort tubklänning med tyll och rosett i midjan och en annan tubklänning som är svart med små vita prickar på och också med rosett i midjan... Guud vad svårt... Hoppas Robin kommer via mig innan vi ska till Roobin (inte samma person alltså, denna med två o för att veta skillnad, han hatar det :P) på förfest så han kan hjälpa mig bestämma... Eller Oskar kanske kan hjälpa mig, Robin bara suckar och stönar och säger att han inte vet om jag frågar honom, Oskar brukar ha ganska bra åsikter när det gäller kläder, får höra om vi ska åka tillsammans till Roobin... Åh, vad jag är partysugen! Hoppas det blir riktigt kul ikväll! Och att jag kan bestämma mig vad jag ska ha på mig :PNej nu ska jag gå och äta lite middag..Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards